חיפוש באתר

סינון לפי מחיר

מתנות למשרד

מציג 1–40 מתוך 153 תוצאות

מתנות למשרד – הדרך להפתיע ולהוקיר עובדים

אם אתם מחפשים מתנה לעובדים במשרד שתותיר חותם ותעניק ערך מוסף לעובדים שלכם, באתר Grafline תמצאו את הפתרונות המושלמים. המתנות המשרדיות שלנו משלבות פרקטיות עם נגיעה אישית, וניתן להוסיף עליהן הקדשה אישית או את שם העובד, מה שהופך כל מתנה לייחודית ומרגשת.

מתנות משרד – פרקטיות עם נגיעה אישית:

אם אתם מחפשים רעיונות למתנות משרד, הנה מספר המלצות:

  • מתנות למשרד עם שם: מתנות עם שם למשרד, מהווים פריט פרקטי ויוקרתי לכל אחד. ניתן להדפיס את שם העובד על מוצרים דוגמת ספלים או עטים, יכולים לשמש כל עובד ביום-יום בעבודה ובפגישות, כלי שימושיים אלה הם תמיד רעיון מצוין למי שמחפש מתנות משרד.
  • מתנות למשרד עם הקדשה: אם אתם מחפשים מתנה יותר משמעותית ופרקטית, תוכלו לבחור מתנות עם הקדשה למשרד. בין ביתר ניתן לרכוש יומנים ממותגים עם הקדשה, שישמשו את העובדים לתכנון יומיומי ולניהול זמן בצורה יעילה. בנוסף, לוח תזכורת שבועי המהווה פתרון מצוין לשמירה על סדר וארגון בעבודה.

מתנות למשרד רוכשים רק ב-  Grafline

רוצים לפנק את העובדים שלכם? מעוניינים לרכוש מתנות עם שם למשרד? מחפשים מתנות לעובדים עם הקדשה אישית? אצלנו תוכלו למצוא מתנות שוות שיעלו חיוך לכל עובדת ועובד.

המתנות שלנו ב- Grafline  מספקות שילוב מנצח של פרקטיות וייחודיות, ומתאימות במיוחד עבור מתנה לעובדים במשרד. בחרו כעת את המתנה המושלמת עם הקדשה אישית, הפתיעו את הצוות שלכם עם מתנות פרקטיות עם נופך אישי ומרגש.

<<הזמינו עכשיו>>

משלוח חינם

אנו מציעים לכם מספר אפשרויות לאספקת המוצרים:

1. באיסוף עצמי מהחנות בקדימה.

2. לנקודת איסוף – 24.90 ש”ח
או חינם בהזמנה מעל 200 ש”ח.

3. משלוח עד הבית – 39.90 ש”ח
או חינם בהזמנה מעל 300 ש”ח.

קוד קופון: “משלוח חינם” :)

תקף ברכישות עד 9 מוצרים בלבד!
המבצע לא תקף ברכישה כמותית. 

קוד קופון : יומן

דילוג לתוכן